6 korakov do boljšega počutja

dobro počutje

6 korakov do boljšega počutja

Ljudje se po naravi delimo na optimiste in pesimiste. Optimisti gledajo na svet z rožnatimi očali in tudi kadar se kaj slabega zgodi, iz tega hitro izplavajo. Pesimisti vidijo povsod pasti in nevarnosti, ki prežijo na njih. Te nevarnosti so za optimiste nepomembne, saj jih vidijo kot možnosti za rast in razvoj.

Pridejo pa dnevi, ko se oboji kdaj slabše počutimo. Pomanjkanje spanca, premalo gibanja, prisotnost bolezni ali kakšna neljuba situacija v življenju nas vržejo iz tira in enostavno nismo takšni, kot smo se navajeni.

Na srečo poznamo kar nekaj načinov, kako lahko vplivamo na svoje počutje.

  • Meditiramo in s tem ohranjamo zbranost in višjo vibracijo.
  • Pišemo dnevnike hvaležnosti in se kopamo v prijetnih občutkih, ki jih to prinaša s seboj.
  • Privoščimo si dovolj spanja in gibanja.
  • Izvajamo razne dihalne tehnike, ki odnašajo tesnobo in strahove, ki na nas prežijo od zunaj.
  • Svoj čas posvečamo svoji osebnostni rasti, se učimo, beremo, razvijamo, postavljamo plane za naprej.
  • Preživljamo prosti čas v naravi.

Meditiranje

O meditaciji in njenem vplivu na počutje smo že ogromno pisali. Je izjemen način za sproščanje, za izboljšanje razpoloženja in poseganje v skrite kotičke svoje duše. Med meditacijo se dotaknemo svojega pravega bistva in hitreje vidimo kaj v življenju nas duši. Nato je potreben le pogum, da začnemo delati korake in spremembe do sreče bodo na poti.

Dnevnik hvaležnosti

Pisanje dnevnika hvaležnosti je vrhunska tehnika za dvig razpoloženja. Je pa res, da kadar se ne počutite ravno najbolje, se nanj ne spomnite. Ko se odločite za pisanje dnevnika hvaležnosti si resnično podarite 5-10 minut in to hvaležnost tudi začutite. Ni dovolj, da mehanično (kot robot zapišete) da ste hvaležni za topel obrok in streho nad glavo. Poskusite začutiti prijeten občutek hvaležnosti tako za majhne, kot večje stvari v življenju.

Začutite radost in srečo v srcu. Kadar se vsak dan opomnimo, da je naše življenje sestavljeno iz drobnih trenutkov sreče, začnemo nanj gledati drugače. Ne vidimo samo slabih stvari, temveč smo osredotočeni na tiste pozitivne, ki nam dajejo upanje za naprej.

Gibanje in spanje

Kadar trpimo za pomanjkanjem spanca, imamo dovolj moči zgolj za preživetje. Spanec je izjemno pomemben. Ponoči se naša telesa obnavljajo, popravljajo in na novo sestavljajo. Stroka priporoča, da hodimo vsak večer ob isti uri spat in se zjutraj ob isti uri zbujamo. Tako naše telo najbolj optimalno deluje. 6, 7 ali 8ur? Toliko, da se vi počutite spočiti.

Za dobro spanje je pomembno tudi gibanje. Gibanje je več kot šport. Je vsako pretegovanje, raztegovanje in hoja. Čez dan poskusite narediti vsaj 6000 korakov.

Zase vem, da kadar se ne gibam dovolj, postanem razdražljiva, brez energije in imam občutek, da mi nekaj manjka. Delajte poskoke, počepe, poskusite seči do najvišje police v omari in se večkrat postavite visoko na prste. Med sedenjem za računalnikom se vsake pol ure pretegnite in vstanite od mize. Boste videli, koliko bolje se boste počutili. Pojdite ven in naredite vsaj en krog okoli hiše ali bloka in uporabljajte stopnice namesto dvigala.

Dihalne tehnike sprostitve

Kadar ste resnično v stiski in čutite tesnobo, priporočam, da naredite meditacijo Zasuk zapestja. Za sprostitev ali pred izpiti, težjimi nalogami, dihajte izmenično nosno dihanje. Poveže obe možganski hemisferi, vas umiri in svet pred vami bo videti bolj realen. Dihanje je čudež, ki nas drži pri življenju in dobro je, da za vsaj nekaj trenutkov dnevno prevzamete nad njim nadzor, ga poglobite in se ga zavedate. In delajte dihalne tehnike pri odprtem oknu. Slovenija ima še dokaj čist zrak, izkorisite to naravno danost.

narava zdravi

Narava

Ljudje smo bitja narave, vendar se od nje zmeraj bolj odmikamo. Živimo v svojih popolnih domovih, obdani s tehnologijo, ki nam lajša življenje in nas zasužnjuje. Verjetno ste že kdaj opazili, da kadar ste po napornem delovnem tednu za vikend odšli v gore ali na morje, da ste se počutili kot prerojeni? To ni bilo samo zaradi vikenda, temveč tudi zaradi stika z naravo. V naravi se človek ponovno uglasi z vibracijo Zemlje.

Zemlja oddaja elektromagnetno valovanje, ki mu rečemo Schumannova resonanca. Ta zemljina vibracija dobesedno zdravi. Medtem, ko je najdemo v izobilju v gorah, na morju in ostalih naravnih kotičkih sveta, je to vibracijo skoraj nemogoče izmeriti v mestih, saj je okoli nas preveč elektromagnetnega smoga.

Če je le mogoče, pojdite vsak dan vsaj za pol ure na sprehod v gozd ali do kakšnega jezera. Nekam, kjer boste pobegnili iz mestnega vrveža in začutili utrip Zemlje. Kadar se počutite izčrpani in nimate možnosti oditi v naravno okolje, poslušajte glasbo, ki ima znotraj sebe Schumannovo frekvenco. Meni pomaga. Kupite lahko tudi Schumannove generatorje, teh še preizkusila, vem pa da obstajajo.

Osebnostna rast

Kot zadnji napotek za boljše počutje vam svetujem, da delate na svoji osebnostni rasti. Berite, poslušajte podcaste, oddaje, pišite, rišite, plešite. Poskrbite, da stopate naprej in nežno širite svojo cono udobja. Naredite nekaj, kaj si že dolgo želite, vendar vas je strah. Morda si želite zapeti na obletnici poroke, vendar vas je strah kako boste izpadli. Najdite pevskega učitelja in se pripravite na dogodek. Verjamem, da je vredno narediti ta korak.

Morda sanjate o vožji z motorjem, ali o nastopu na naslednjem stand-upu. Karkoli si želite in vas strah drži nazaj, je vredno zasledovati. Naredite ta korak in dokažite sebi, da zmorete. Ob tem, da boste počeli to, kar vas veseli, boste premagali svoje notranje demone in odkrili novo razsežnost bivanja, ki vas bo gnala naprej. Morda boste odkrili, da vas to novo početje niti ne veseli toliko, kot ste pričakovali, da vas bo. Nič narobe. Ljudje se spreminjamo in to, o čemer ste sanjali kot otrok, vas sedaj ne izpopolnjuje več, četudi želja ostaja nekje v podzavesti. Poslušajte se, vinajbolje veste kaj si želite.

Zaključek

Danes smo se dotaknili nekaterih korakov na poti do boljšega počutja. Teh je še ogromno in vsakomur je eden bolj pisan na kožo kot drugi. Raziskujte, preizkušajte različne načine ali pa najdite eno mešanico vsega, kar vam ustreza. Morda se bo vaš pesimizem umaknil in boste na svet začeli gledati z malo bolj rožnatimi očali 😉

Želim vam prijetno odkrivanje svojim novih radosti. Bodite prijazni in sočutni do sebe, ter si dovolite tudi kakšen malce “slabši” dan. Nerealno je, da smo zmeraj nasmejani in dobre volje. Imamo pa na takšne dneve možnost razikovanja sebe in novega nastavljanja ciljev in poti v življenju.

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja