Ideje za srečnejše življenje

srecnejse zivljenje, sreča, meditacije, coaching

Verjetno ni človeka, ki si ne bi želel biti še bolj srečen, kot je. Nekateri se lotijo naloge “Biti srečen” s srcem in predanostjo, drugim je to le oddaljena želja, za katero mislijo, da nanjo nimajo vpliva.

Kaj pa če vam povem, da lahko vplivate na to, da ste srečnejši?

Največji vpliv na občutenje sreče imajo vaša dejanja zjutraj.
Zakaj? Ker si zjutraj nastavite dan. Kadar ga začnete dobro in efektivno, bo to vplivalo na vaš celoten dan.
Splača se – ne poskusiti – temveč izvajati. Vsako jutro 🙂

“Po jutru se dan pozna.”

Star slovenski pregovor

9 jutranjih nasvetov za srečnejše življenje

  1. Zbujajte se med peto in šesto zjutraj ALI vsaj eno uro prej, kot se običajno zbudite.
  2. Ustvarite si jutranjo rutino, ki bo v vas vzbudila občutke sreče in radosti (lahko plešete, pojete, meditirate, pišete zahvalni dnevnik, kuhate), karkoli vas veseli in vas spravlja v dobro voljo.
  3. Poslušajte motivacijske videoposnetke ali glasbo, ki vam dvigne nivo energije.
  4. Naredite vsaj eno stvar, ki jo radi počnete.
  5. Po prebujanju vsaj uro in pol ne jejte.
  6. Privoščite si med 10-30 min gibanja. Pojdite na sprehod, naredite raztezne vaje, pridite na pilates 😉
  7. Prve pol ure po zbujanju spijte nekaj zdravega – velik kozarec tople vode z limono ali vodo, v katero zmešate greense ali zeliščni čaj.
  8. Berite – vsaj pol ure berite knjigo, ki ima pozitivno konotacijo in vam bo pomagala pri osebni rasti.
  9. Vzemite si dovolj časa za osebno higieno in za urejanje. Kadar smo bolj urejeni imamo (po študijah sodeč) višjo samozavest.

Izvajajte teh devet korakov vsaj dva tedna, še bolje je, če jih izvajate en mesec.
Ste za?