Kako ohraniti trezno glavo ob Covid-19 norišnici?

Covid-19

Kako ostati pri zdravi pameti ob Covid-19 norišnici?

Virus se je začel širiti tudi pri nas in z njim (meni se vsaj zdi neverjetna) panika. Ljudje so pokupili hrano, kot da se pripravljajo na tretjo svetovno vojni. Zaloge za pol leta, kot da je konec sveta.

Berem novice in povsod sama svarila in opozorila. Prijateljica mi je poslala posnetek izjave ene zdravnice, ki po obisku trgovine pusti vsa svoja oblačila in nakup pred vrati en dan, da virus “umre”. Takšne in podobne izjave še bolj potiskajo v strah in stisko ostale, ki slepo sledijo medijem.

Včeraj sem prebrala izjavo Crisa Kresserja (vodilnega človeka v Funkcionalni medicini), ki je rekel, da bi se okužbe koronavirusa v svetovnem merilu znižale za 70%, v kolikor bi si ljudje pravilno in redno umivali roke. To pomeni, da si 20 sekund roke drgnete z milom, pošteno umijete med prsti in sežete tudi pod nohte. Šele nato vodo splahnete in roke osušite s papirnato brisačo, ki jo nato zavržete.

Kako torej ostati pri zdravi pameti ob vsej tej poplavi negativnih informacij?

#1. Pustite novice

Dobro je, da se informirate o dejanskem stanju, tudi jaz se. Vendar je konstantno preverjanje novic enako kopanju v močvirju. Izklopite novice. Vklopite raje glasbo in uživajte v prijetnih melodijah. Preberite knjigo. Pokličite prijateljico.
Misli, ki jih mislite, so pomembne. Preberite raje kaj pozitivnega.

#2. Pustite soncu, da vas obsije s svojimi žarki.

Tudi če ste v samo-karanteni, pojdite do okna in dovolite soncu, da vas ogreje in vas napolni s pozitivno energijo.  

Če imate možnost, pojdite ven, v naravo in se pošteno nadihajte svežega zraka. Vaše telo vam bo hvaležno in tudi bolje se boste počutili.

#3. Pazite, kakšnim novicam verjamete.

Vsako novico preverite in se pozanimajte tudi o drugem polu. Poslušajte svetovne strokovnjake in ne Facebook zdravilcev, ki naenkrat vedo vse o virusu. O virusu še dolgo ne bo vsega znanega.
Pojdite na WHO in sledite smernicam glede preventive.

#4. Kljub izolaciji bodite v stiku z ljudmi.

Pokličite prijatelje (sorodnike) po telefonu, ostanite povezani preko socialnih omrežij, družite se on-line. Važno je, da nimate občutka osamljenosti.

Ljudje smo sociana bitja in potrebujemo družbo. Kljub temu, da ste sami, ni nobene potrebe, da ste osamljeni. Ob vsej tej tehnologiji lahko hitro presežete fizične omejitve.

#5. Smejte se.

Ogromno se smejte. Smeh odganja bolezen in skrbi za homeostazo organizma. Pa še bolje se boste počutili. Poglejte si kakšno dobro komedijo in si podarite čas zase.

#6. Bodite sočutni.

Do drugih, do sebe. V kolikor imate še živeče starejše člane družine, jih vprašajte ali jim lahko kako pomagate. Pojdite namesto njih v trgovino in jim dostavite potrebno. Izognite se fizičnemu druženju, raje se družite digitalno.

Če imate starejšega soseda ali sosedo, jih vprašajte ali kaj potrebujejo. So bolj ogroženi in bolje je, da ostanejo doma, če je le mogoče.

#7. Ostanite pozitivni.

Najdite način za to. Meditirajte, prakticirajte hvaležnost, spomnite se na vse lepe trenutke in planirajte kaj prijetnega za naprej.

Naredite nekaj, kar že dolgo odlašate in bolje se boste počutili. Pazite na kvaliteto svojih misli in kultivirajte mir v srcu in občutenje ljubezni.

Virus je resda nevaren in prav je, da prevzamemo odgovornost in ostanemo doma. Nobene potrebe pa ni, da živite v nenehnem strahu in mislite o najhujših možnih scenarijih. Redno si umivajte roke, razkužite površine, ki se jih pogosto dotikate in bodite zavestni kaj delate z rokami.

Jaz se do sedaj nisem zavedala, kolikokrat dam roke na obraz. Poskusite se obraza čim manj dotikati, saj se tako najhitreje okužite.

Želim vam zdravje, mirne noči in nasmeh na obrazu. Bodite pozitivno naravnani in držim pesti, da bo vse dobro. <3

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja