Meditacija 3-6

enostavna meditacija

Danes imamo na sporedu meditacijo, ki jo lahko izvajate kjerkoli in kadarkoli. Poskusite jo izvesti, kadar čutite stres,  pritiske okolice in se želite umiriti. Bolje je delovati premišljeno, kot pa na avtopilotu, kjer izrečete ali naredite kaj, za kar vam je kasneje žal. Lahko jo izvajate tudi pred spanjem, ali kadar zaradi polne glave nikakor ne morete zaspati.

Meditacija 3-6

Zaprte oči in se umirite. Naredite nekaj globokih vdihov in izdihov, ter se povežite s seboj. Povežite se z dihom – kje ja najbolj čutite – ali je to v prsnem košu, v valovanju popka ali v nosu?

Sedaj ob vdihu štejte do 3, naredite kratek premor in naredite globok izdih ob štetju do 6. Kratka pavza in ponovno vdih 1, 2, 3, pavza ter izdih 1, 2, 3, 4, 5, 6, pavza. Nadaljujte v tem ritmu. Lahko si nastavite alarm ali kakšen zvočen opomnik na vsakih 30 sek ali minuto, da vas opomni na dihanje.

Popolnoma normalno je, da vam misli pobegnejo. Pomembno pa je, da jih znate pripeljati nazaj in držati pozornost na dihanju. Misli samo poglejte, jih spustite dalje in dihajte. Vdih 1, 2, 3, pavza in izdih 1, 2, 3, 4, 5, 6, pavza.
Poskusite vztrajati vsaj 3 minute in postopoma povečujte čas meditacije.

Čestitam, opravili ste šesto meditacijo iz cikla učenja meditiranja! Ostanite z mano, naslednjič se spoprijateljimo z astralno projekcijo!

Poslušajte meditacijo 3-6 brezplačno na portalu Vdihni.si!

 

meditacija-3-6, vodene meditacije, čuječnost, Mihela Kaloh, vdihni.si

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja