Pomladna čistka svojih miselnih procesov

pomladna čistka miselnih procesov, vdihni.si, vdihni meditacije

Spomladi ponavadi prečistimo omare, pospravimo zimske stvari in naredimo čistko, da lahko svoj dom napolnimo z novimi stvarmi do konca sezone in jeseni vajo ponovimo 😉

Kaj če bi letos naredili čistko svojih miselnih procesov? Se znebili tistih iz pradavnine, iz časov, ko ste bili stari +/- 3 leta?

Miselni procesi so tisti, ki krojijo vašo realnost. Zaradi njih se (ali pa se ne) podate v nove izkušnje. Zaradi miselnih procesov se pogovarjate z ljudmi na točno določen način.

Zaradi njih:
#a. varčujete
#b. se nenehno učite
#c. ste vztrajni
#d. zavlačujete
#e. imate preveč kg
#f. …

… in zaradi njih morda niste odkljukali niti ene zgornje postavke.

Miselni procesi vas vodijo skozi dan, so vaše nezavedne navade, ki vas premikajo naprej in nazaj kot figure na šahovnici.
Znanje je tisto, ki vam lahko odpre oči, da jih prepoznate in naredite nekaj drugače. Vendar je potrebno vztrajati. Ni dovolj da naredite enkrat nekaj drugače, te spremembe je potrebno izvajati vsak dan, vse dokler se jih več ne zavedate. Če bi se 1x mesečno stuširali (skopali ali karkoli pač), verjetno ne bi rekli, da se redno umivate. Tako je z vsem ostalim. Za drugačno prihodnost so potrebne spremembe v mislih in dejanjih, ki jih vsakodnevno opravljamo.

Vir: Pixabay

Meditacija je orodje, ki vam lahko pomaga spregledati. Med meditiranjem se začnete zavedati svoje “mašinerije” med ušesi in začnete opazovati in zaznavati kaj se dogaja znotraj vas. In ko enkrat osvojite proces opazovanja svojih misli, jih boste opazili tudi izven kontroliranega okolja meditacije. Opazili jih boste na poti v službo, v pogovoru z ljudmi, opazili jih boste kadar boste soočeni s kakšno težko situacijo ali se boste znašli v nepredvideni izkušnji. Takrat boste spoznali, kakšni miselni procesi vas vodijo.

Dobro se je poznati. Spremembe so potem lažje. Spoznajte svoja omejujoča prepričanja in vsakič, ko vas bo xy misel prešinila, se je boste zavedli. Z zavedanjem jo lahko odstranite in naselite namesto nje novo, boljšo za vas.

V enem izmed zadnjih videov je g. Robin Sharma dejal, da če spremembe niso težke, potem niso prave spremembe. In preko sprememb rastemo, se spreminjamo.

Zato, kadar vam postane težko sedeti pri meditaciji – se spomnite, da če želite kaj spremeniti in zrasti, bo treba najprej odstraniti staro navado, da jo lahko nadomesti nova.

Kako se tega lotiti? Z vztrajnostjo. Vsak dan naredite to, kar ste si zadali, pa če je težko ali lahko. Še posebej, kadar je težko – to pomeni, da uničujete stare navade in ustvarjate nove. Če pogledamo meditacijo – ni nujno, da doživite vsakič izvrstno meditativno izkušnjo. En dan bo lažje sedeti in umiriti misli, naslednji dan bo hudičevo težko. Vendar že s tem, ko sedete in ne popustite, vztrajate in izpeljete meditacijo do konca (četudi 21x pogledate vmes na uro), boste dali svojim možganom vedeti, da ne popuščate in da je čas, da to prakso vnesejo v svoj dnevni plan – tisti nezavedni dnevni plan, ki nam kroji življenja.

Morda boste pomislili – pa kaj zdaj, če ne naredim spremembe. Ja, saj res, pa kaj zdaj. Tudi s tem ni nič narobe – če ste le zadovoljni s svojim trenutnim življenjem (zdravjem, financami, odnosi, kariero, okolico…). V kolikor pa niste zadovoljni, je čas za spremembe. In vedite – tudi minuta nečesa (drugčnega) na dan lahko prinese ogromno. In če namesto brskanja po telefonu vsaj 10-20 min dnevno berete, poslušate podcaste, se ukvarjate s seboj in svojimi miselnimi procesi, ste na poti do uspeha in izjemnih sprememb.

Verjamem v vas, verjamem da vam bo uspelo, saj imate v sebi neizmerno moč in ogromno še neodkritega potenciala. Cvetite in se razvijajte, saj če vi rastete, s tem raste celotna družba.

Če vam je izziv dnevno meditiranje, nardite ob koncu meditacije screenshot in ga objavite na S.O. z #vdihniizziv ali samo #vdihni. Da vidimo, koliko se nas bo nabralo 😉 Če vam uspe priti do 66 dni, je zmaga vaša!