Sedeča meditacija – uporabni predlogi

sedeča meditacija

Ob prvih stikih z meditacijo se pogosto srečujemo z izzivom kakšno pozo zavzeti ob izvajanju – se usesti ali uleči. Kadar ne želite zaspati, je bolje da sedite.

Dobro si je vzeti nekaj časa in najti pozo, ki vam resnično odgovarja, saj boste v njej kar nekaj časa. Najbolje je, da najdete stabilno sedečo pozicijo, z vzravnanim, vendar sproščenim hrbtom.

Načini sedenja

  • Popolnoma v redu je, če sedite na stolu – sedenje na tleh ni nič posebnega, čeprav je mnogo ljudem ljubše. Kadar sedite na stolu, izberite takšnega, ki vam podpira hrbet in vam omogoča, da imate stopala plosko na tleh, brez križanja. Najbolje kar lahko naredite pa je, da se usedete na rob stola, tako da hrbtenica podpira samo sebe.
  • Če raje sedite na tleh, pod zadnjico podložite blazino, ali joga kocko, ki dvigne vaše boke 10-15 cm od tal in dovoli kolenom, da se dotaknejo tal. Obstajajo naslednje tri opcije:

meditacija, meditativna poza, pravilno sedenje

  1. opcija: na blazini, peta ene noge se dotika telesa, druga noga je pred njo
  2. opcija: kleče z blazino med nogama
  3. opcija: sede na joga kocki (ali pručki)

Malo se poigrajte z višino podloge, dokler ne začutite, da je vaše telo dobro podprto in boste lahko brez prestavljanja zdržali skozi celotno meditacijo.

Vseeno kakšno pozo izberete, važno je, da so vaša kolena nižje od bokov.

Kadar so vaša kolena nižje od bokov, se spodnji del hrbta nežno ukrivi in vaša hrbtenica je naravno podprta. Mnogim ljudem je najlažje sedeti na joga kocki. Poskusite sami in se poigrajte z različnimi višinami in pozicijami nog.

Roke položite na stegna ali v naročje.

Želim vam prijetno meditiranje! Vodeno sedečo meditacijo najdete posneto med meditacijami. Uživajte v poslušanju.

Save

Save